AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT (ILMU KEBATINAN)

AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT


ILMU PERSILATAN DAN PERUBATAN (KEROHANIAN) WARISAN SYEIKH PENDITA MAHAGURU ADI PUTRA, SUNAN KALIJAGA DAN TOKKU PALOH

ILMU KEROHANIAN DALAM KATEGORI ILMU GHAIB ( SILAT BATIN SUNAN KALIJAGA@GERAK FAQIR) & ILMU SYAHADAH (SYAHADAT TOKKU PALOH@TITIK 9)

Friday, August 26, 2011

KENAPA KAMI PARA BANI HASYIM DIHARAM MEMASUKKAN ESTER KEDALAM TUBUH...??

DENGAN NAMA RABBI YANG MAHA MENYEMBUHKAN LAGI MAHA TELITI

MQTK adalah pertubuhan khusus yang diwujudkan oleh pihak Istana/kerabat hanya untuk menjaga kepentingan keluarga besar darah Bani Hasyim yang diharamkan zakat fitrah dan sedekah mengikut hukum fekah dan Aqidah Ahli Sunnah Wal-Jamaah peganga...n Raja-Raja Melayu ini.

Sebarang bentuk bala penyakit jasad yang disebabkan terlanggar hukum fekah oleh mana-mana ahli dapat dipulihkan dengan kaedah tertentu oleh pakar-pakar MQTK yang lebih arif.

Hanya pakar genius (min. 9A1-SPM) dipilih untuk menganggotai unit perubatan. Dr. Nurul Hanis dan Dr. Mohd Yusran adalah antara berpuluh doktor seluruh negara terpilih.

Saya sendiri selaku YDP.MQTK, meminta mereka mebuat kajian khas kenapakah ada kategori pesakit yang tidak dapat dipulihkan 100% dengan kaedah Pati Rahsia nenek moyang kami itu, kategori manakah mereka..!!

KESAN ESTER

Hasil kajian mereka mendapati, pesakit(bani Hasyim) yang telah dipulihkan dengan bayaran Dam atas kesilapan lazim itu(termakan zakat dan sedekah) tetapi masih belum pulih sepenuhnya adalah disebabkan ;

1. Sampel Air Liur dan Air kencing serta najis yang dikaji oleh mereka menunjukkan kehadiran asid yang tinggi berpunca dari ester.

2. Disahkan semua yang belum pulih itu (sama ada kulit rosak, ada gatal, mata kabur, syahwat lemah etc) pengguna tegar ubatan hospital yang semuanya mengandungi ester(pengawet).


APAKAH ESTER DARI SUDUT SAINS DAN HUKUM SYARAK DAN WARAK..??

Semua jenis makanan yang tamat tempoh akan basi, masam dan berkulat atau bakteria dan mengikut hukum fekah ianya haram dimakan oleh manusia dan wajib dibuang atau untuk haiwan bukan untuk manusia lagi.

Dengan perkembangan teknologi dan ilmu kimia, bakteria/kulat dari makanan/buahan rosak ini disebut/dipanggil "Yist" ini masih boleh diguna dan di makan dengan selamat dala kuantiti terhad, bila diproses. Anggur, epal, tamar dan sebagainya boleh mengeluarkan yist yang banyak dan cepat.

Ester adalah berasal dari yis(basian/benda masam/buah yang dijeruk-tamat tempoh) yang diproses di makmal kimia, dengan dipanaskan ke suhu 300 darjah atau lebih dan dicampur dengan asid borik dengan nisbah tertentu. Pati campuran ini dipanggil Ester.

Ester inilah digunakan oleh industri arak dan pengawetan. Semua jenis arak dan ubatan memerlukan ester untuk tahan lama di pasaran. Begitu juga makanan dan minuman dalam Tin yang dikilangkan memerlukan bahan pengawet bagi tujuan komersial. Justeru ester adalah penyumbang utama aktiviti industri pemakanan dan perubatan dunia bernilai RM beratus billion setahun.



Dan salah satu contoh Ester yng paling mudah, murah serta selalu digunakn oleh semua lapisan masyarakat termasuk anda adalah "PENADOL"..!! Kementerian Kesihatan mencatatkan RM700 juta belian ester(pelbagai ubatan) dari Boston USA, pengeluar utama semasa, untuk 27 juta penduduk setahun. Jadi kita tidak boleh hentikan industri ini serta perniagaan mereka.

KESIMPULAN DR. MOHD YUSRAN - UNIT PERUBATAN MQTK

Selagi Najis ester(yist) yang bersifat haram di sudut hukum fekah itu berada dalam jasad dan tidak dibuang 100%, selagi itulah doa afiat dalam Qunut terhijab, dan kesihatan tidak akan dapat dikembalikan 100% oleh Unit Perubatan MQTK, mengikut teori kitab rawatan Islam, Al-Quran, Hadis, Ijmak dan Qias serta petua MQTK ini..!!

KESIMPULAN DARI SAYA SELAKU YDP. MQTK.

Oleh kerana ianya mendatangkan banyak serabut/susah/buang kos banyak kepada saya yang ramai ahli (tu ada 38 orang lagi kaum ibu dengan gejala sakit yang sama lepas 2-3 orang anak-ada tanda kanser)...maka jalan mudah saya "HARAMKAN" semua jenis ESTER dimasukkan kedalam tubuh. semua ahli..atau jangan datang kepada saya/kami(MQTK) jika anda sakit, setelah guna ester beberapa tahun.(kami surrender...doa tuk nenek kami jadi tak makbul dengan benda haram walaupun sedikit..!!).



Tuk nenek pesan, untuk buang Ester itu bukan tugas kami, ianya tugas individu terasuk anda. Kalau malas belajar, bodoh dan enggan dengar nasihat pakar, memang patut sakit dan mati cepat, tak perlu nak susah payah pulih..!! - kata mereka(D1-MQTK).

Harap maklum.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.