AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT (ILMU KEBATINAN)

AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT


ILMU PERSILATAN DAN PERUBATAN (KEROHANIAN) WARISAN SYEIKH PENDITA MAHAGURU ADI PUTRA, SUNAN KALIJAGA DAN TOKKU PALOH

ILMU KEROHANIAN DALAM KATEGORI ILMU GHAIB ( SILAT BATIN SUNAN KALIJAGA@GERAK FAQIR) & ILMU SYAHADAH (SYAHADAT TOKKU PALOH@TITIK 9)

Thursday, August 25, 2011

GELOMBANG NUR SYIFA VS DR JISIM 10 SERIES

Bagaimana anda boleh mempercayai teknologi ciptaan manusia mampu menyembuhkan penyakit kronik anda yang di akibatkan oleh sumbatan di dalam saraf berbanding dengan teknologi Ruh ciptaan Tuhan? Teknologi Dr.Jisim di cipta oleh Saintis bukan beragama Islam dan mereka sememangnya tidak mempercayai akan kekuasaan Allah SWT. Anda mengaku beragama Islam tetapi anda menidakkan kekuasaan Tuhan, tidak ini perbuatan syirik???




Teknologi Ruhku ciptaan Tuhanku mampu mengatasi apa jua masalah penyakit baik penyakit gangguan jin mahu pun penyakit-penyakit fizikal di zaman moden ini. Ianya adalah Teknologi Tertinggi amalan para Nabi dan para Waliy seperti tercatat dalam sejarah dan di ceritakan sendiri oleh Rasulullah melalui wahyu.

Teknologi RuhKu dengan nama Ilmu Syahadah(Tokku Paloh) @ Titik 9 dan Ilmu Gerak Faqir serta lain-lain Ismullah Al A'dzham, amalan di dalam Akademi Gerak Makrifat adalah berasaskan Nama-Nama Allah Yang Agung, 2 Tapak Tangan Yang Tertempel Huruf Nama-Nya AL Fatah dan Al Muntaqim di sertai wudu' yang sempurna akan di GERAKKAN oleh Allah Azzawajalla melalui Sifat-Nya, QUDRAT, IRADAT, ILMU, HAYAT, SAMA', NASAR DAN KALAM (HAK ALLAH) melalui jasad (tangan-tangan) hamba-Nya. Sesungguhnya hanya Allah yang bersifat As-Syifa (Maha Penyembuh), makhluk dan alam ciptaan-Nya hanya berupa bayangan yang tidak berkuasa apa-apa walau sedikit jua.

Pergantungan anda kepada selain Allah hanya membawa kepada perbuatan syirik dan mengakibatkan kemurkaan Allah semata. Jangan bersedih kalau anda tidak mampu di sembuhkan oleh sebarang kaedah kerana itu adalah kifarah di atas dosa-dosa anda mensyirikkan-Nya.




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.