AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT (ILMU KEBATINAN)

AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT


ILMU PERSILATAN DAN PERUBATAN (KEROHANIAN) WARISAN SYEIKH PENDITA MAHAGURU ADI PUTRA, SUNAN KALIJAGA DAN TOKKU PALOH

ILMU KEROHANIAN DALAM KATEGORI ILMU GHAIB ( SILAT BATIN SUNAN KALIJAGA@GERAK FAQIR) & ILMU SYAHADAH (SYAHADAT TOKKU PALOH@TITIK 9)

Friday, August 5, 2011

BALASAN KEMURKAAN ALLAH KEPADA HARIMAU SAKTI

Petikan tulisan pada Sabtu Jun 19, 2010

PERGURUAN HARIMAU SAKTI LUMPUH DISERANG HENDAP NUR MALAIKAT.

Saya mendapat perkhabaran ghaib baru baru ini bahawa salah sebuah perguruan besar Harmas di Indonesia diserang hendap oleh sekumpulan rijalul ghaib nusantara melayu. Apa yang saya dapat lihat dua orang manusia ghaib bersama beberapa orang pegawai rendahnya telah melewati angkasa raya lautan selat Melaka tetapi apa yang mereka perbuat tidak saya fahami. Jarang benar angkatan rijalul ghaib itu saya temui dalam masa terdekat bergerak ke arah tanah jawa kepulauan Indonesia. Bergerak saja angkatan itu maka tentu ada sesuatu di arah yang dituju.

Saya menantikan khabar berita berhari hari berminggu minggu dari waktu kejadian. Baru baru ini saya baru dapat beritanya bahawa ada sebuah perguruan besar di Indonesia telah dihujani peluru atom bergelombang merah yang berarti gelombang rendah bukan tinggi. Peluru bersifat cahaya berwarna merah kekuningan adalah suatu tenaga gelombang merbahaya yang tidak menyakiti dan melukai bangunan atau diri manusia tetapi akan membakar segala jenis jin syaitan jahat yang berlindung atau bersembunyi di sebalik rumah, bangunan atau tanah sekalipun. Termasuklah lubang tanah atau lubang di dalam pergunungan. Cahaya atau nur ini dihasilkan dari sifat malaikat muqarrabiin kelas tenaga bawahan.

Jadi, pada perkiraan saya jika warnanya merah kekuningan mampu menghancurkan sekelompok besar jin jin sakti besar bagaimana kalau enam warna menggerunkan itu dilepaskan. Apa yang akan terjadi..Maka jawab saya , jika setingkat tenaga atasannya dilepaskan maka akan mampu membakar bangunan. Kalau setingkat lagi..maka bukan sahaja terbakar malah jungkar walik jadinya. Jungker walik itu ya roboh seperti WTC. Jika setingkat lagi apa yang terjadi..wallahu a'alam bissawab barangkali itu adalah tenaga yang menggerakkan tsunami pada pandangan saya. Jika setingkat lagi..bagaimana pak..mungkin itu tenaga gelombang sebesar gambaran 2012 movie. Apa akan berlaku jika tenaga seterusnya dilepaskan dengan sengaja..maka mungkin kiamat agaknya.

RAHSIA GELOMBANG TUJUH LEBIH BERTENAGA DARI PUKULAN NUKLEAR.

Saya pernah bertanyakan dari arwah almarhum Gusti Sang Prabu walaupun baginda itu bukan ahli yang melaksanakan perkaranya tetapi baginda adalah pemilik rahsia ilmu pengetahuannya. Sebab itulah beberapa kumpulan yahudi secara terang terangan memang sengaja ingin berjumpa dengan baginda bertempat di Pulau Pinang beberapa tahun lalu semata mata ingin mempelajari kata dasar ilmu ini. Mereka juga tahu rahsia keberadaan dan kehebatan ilmu martabat tujuh tetapi mereka ketandusan pengetahuannya. Jika benar apa yang saya ceritakan ini maka umat islam adalah pemilik rahsia tenaga gelombang besar yang boleh menghasilkan tsunami beratus kali ganda besarnya. Lalu dijawab pertanyaan saya yang berbunyi " Ampun paduka ayahanda, di dunia ini tenaga nuklear adalah satu tenaga yang tiada tolok bandingnya jika diperkirakan kekuatan dan keampuhannya untuk membinasakan.. Adakah ada lagi suatu tenaga yang lebih besar dari itu selayaknya paduka ayahanda yang mengetahui ilmu dan sifatnya.." Lalu dijawab oleh paduka ayahanda.." Memang ada, itulah yang disebut tenaga segala tenaga iaitu tenaga gelombang yang dihasilkan dari unsur sebatian gelombang berbeza beza dari tubuh ini, mengikut kemampuan diri roh dan keizinan tuhanku.." Tenaga gelombang martabat tujuh mampu mengawal gelombang nuklear dengan pengepungan dari seluruh arah sehingga mampu dikumpulkan lalu diarahkan ke langit atau dikembalikan sekalian gelombang atom nuklear itu kepada pengirimnya.

MARTABAT TUJUH DAN KEANGKUHAN KETUHANANNYA YG MENYESATKAN FIKIRAN MANUSIA AWAMI.

Ilmu martabat tujuh adalah ilmu warisan rahsia dari Saiyidina Khidir a.s yang ambilannya juga dari jalan rahsia ketuhanan lalu pengetahuannya adalah disisi baginda rasul saw amat hampir sekali terutama para sahabat baginda saw. Keilmuan ini harus diiringai dengan pengusaan ilmu jirim dua belas dan disudahi dengan penjernihan oleh keilmuan penjernihan hati tarikat naqsyabandi yang berbai'at dan berwasilah perguruannya. Saya bukan menggalakkan ilmu perguruan besar lagi terahsia ini dicari, tiada ada gunanya..kerana ilmu ini hanyalah tinggal kenangan sahaja dizaman ini.

Apa yang ada di dalam internet atau buku buku baru atau di dalam blog yang tersebar meluas sekarang hanyalah ilmu dibibir penulis semata mata!!! Juga ilmu kedai kopi yang diperbualkan bukan pada tempatnya. Pada keseluruhannya hanyalah bualan kosong seolah olah diri itu menguasai perkaranya tetapi hampa kosong seperti ruangan hampagas di dalam tong vakum yang tidak bererti apa sekalipun. Kepada yang baru mengenal ilmu martabat tujuh, hafal hafalkanlah jika ada terbaca di internet atau di mana sahaja. Saya mendapat khabar beritanya bahawa ilmu ini tertutup dan mula diangkat kelangit semenjak 1400Hijrah dulu. Jika ada lagi yang memilikinya itu hanya bacaan sahaja, kerohaniannya sudah diangkatkan kelangit tujuh. Maksud kerohaniannya ialah tenaga besarnya seperti yang dimaksudkan di atas tadi. Pemiliknya sekarang hanya para rijalulghaib tersembunyi yang pernah saya temui secara nyata lewat beberapa waktu dahulu.

KENAPA HARMAS DIPUKUL RIBUT GELOMBANG.

Saya tidak mengenali siapa dan apakah itu perguruan Harmas, tetapi setelah saya teliti baru saya teringat Harmas adalah singkatan Harimau Sakti yang berasal dari sekumpulan jin jin ifrit sakti yang membantu para murid perguruan itu termasuk guru guru besarnya. Saya tidak pasti ilmu sakti apakah yang diajarkan oleh perguruan itu. Saya juga kurang pasti atas sebab apa Harmas dikerjain begitu sekali, entah benar entah tidak. Kalau ada sesiapa yang tahu perkaranya tolonglah khabarkan kepada saya peristiwa sebenar yang telah berlaku di sana.

Ternyata para rijalul ghaib yang jumlahnya hanya tujuh orang itu mampu menguasai sebesar perguruan Harmas. Begitu tangguh keilmuan para auliya' sehingga mampu menguasai perkara yang besar dalam sekelip mata. Terfikir oleh diriku bahawa agaknya begitulah bantuan dari Allah jika benar ada tentera islam beriman dan bertaqwa jika turun dalam suatu peperangan akan mendapat bantuan dari tuhan sekalian alam. Berbeza pula tentera yang lengkap bersenjata, tetapi munaiq bahkan ada yang kafir, bagaimana harus Allah mengirim para pembantu rijaalul ghaibnya. Benar atau tidak, saya kurang pasti beritanya yang sebenar. Cubalah tanyakan dengan rekan rekan saudara semuslim di seberang sana yang merupakan tanah asal kelahiran saya sendiri.

Adalah dikhabarkan , kesan kerosakan hanya melibatkan diri jin syaitan termasuk jin islam munafik semata mata dan dalam masa yang sama meninggalkan sedikit kecederaan dalaman kepada lebih lima puluh orang manusia termasuk guru besarnya dengan panggilan Z********* dengan kesan kesakitan paling teruk , kalau tidak salah saya. Orang kedua yang terselamat bernama M***** dan orang ketiga bernama M****** terkena tempiasnya sudah mulai sembuh dari demam gigilnya. Yang pasti kesan kesakitan itu akan berpanjangan sampai mati kerana turut melibatkan kecederaan dalaman yang tidak terlalu parah tapi tidak akan dapat sembuh ila yaumil qiyamah. Kesakitan tubuh roh seseorang yang fasiq hanya akan didapati kesembuhannya hanya dengan pengampunan dari diri tubuh wali Allah yang dihinakan saja.

Berdasarkan khabar itu baru saya memahami bahawa telah berlaku suatu peristiwa sudi menyudi diantara Harmas dengan salah seorang wali Allah besar di suatu tanah berbahagia beberapa waktu dahulu. Sebagai akibat dari perbuatan terkutuknya turunlah kemurkaan Allah ke atas bumi itu lewat semalam sahaja dihampiri oleh sepasukan tentera ghaib yang mengerikan pandangan mereka yang memandang. Khabarnya tiada berkuda tetapi diiringi pasukan berkuda. Yang lain hanya memerhatikan saja yang berbuat hanya salah seorang daripadanya. Alangkah celakanya kalau seluruhnya berbuat demikian.

AWASI PARA WALI ALLAH YANG MENYAMAR DAN BERSEMBUNYI..

Ini adalah zaman bermulanya tenaga ritual ganjil mula berlaku dikalangan tentera berkuda dari langit tujuh, langit keenam, langit kelima, langit keempat dan seterusnya langit pertama yang sentiasa mengiringi pergerakan para auliya'nya. Terutama dalam waktu waktu terdekat ini , saya peringatkan kepada para pemilik ilmu dunia yang tidak seberapa seperti apa yg saya turut lakukan ini supaya berwaspada jangan sampai tersalah langkah. Amatlah buruk padahnya kerana jika benar imam mahdi atau ketua pemimpin rakyat jelata yang telah mendapat petunjuk dari tuhan mula muncul di mana mana , harus diingat janganlah hendaknya dihina hinakan. Balasannya amatlah buruk dan menghinakan sama sekali, tidak akan pernah terjumpa sebelumnya dan pada masa akan datang kesan dari pembalasan tuhan yang telah dan akan terjadi. Mungkin ini hanya pandangan saja.

Ingatlah bahawa janji tuhan akan berlaku jika para pemimpin berkerohanian tinggi muncul di awal permulaan akhir zaman ini dengan misinya menyelamatkan daulah islam akan diiringi dengan kekuatan karamah yang tidak terhitung besarnya. Sesungguhnya mereka hanya membawa senjata lama yang sering menjadi igauan ngeri para syaitan dan manusia. Tiada senjata automatik akan dipakai oleh mereka, untuk apa itu semua..walaupun pedang atau pelepah tamar tetap pukulannya membunuh seramai manusia sekali hayunan. Manusia biasa tetap dengan senjatanya. Satu hayunan satu peluru satu musuh , itu pun jika mengenai tepat ke sasarannya.Sungguh tidak akan terduga kekuatan mereka yang disertai oleh rijalul ghaib dan para malaikat terpilih di dalam peperangan. Pada pandangan saya umat islam akan dapat menguasai dunia dalam sedikit masa sahaja, tidak akan sampai bertahun tahun malah berpuluh tahun pada sangkanya. Itulah peperangan yang ditakuti oleh syaitan jin dan syaitan manusia yang pernah mendengarkan perkhabarannya melalui bible asli, injil asli dan melalui perkhabaran yang dicuri oleh sang bapa kepada Michael de Nostradamus Perancis yang gila.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.