AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT (ILMU KEBATINAN)

AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT


ILMU PERSILATAN DAN PERUBATAN (KEROHANIAN) WARISAN SYEIKH PENDITA MAHAGURU ADI PUTRA, SUNAN KALIJAGA DAN TOKKU PALOH

ILMU KEROHANIAN DALAM KATEGORI ILMU GHAIB ( SILAT BATIN SUNAN KALIJAGA@GERAK FAQIR) & ILMU SYAHADAH (SYAHADAT TOKKU PALOH@TITIK 9)

Monday, November 7, 2011

PEMBONGKARAN KETAMADDUNAN NABI ADAM A.S.

Rancangan ANCIENT ALIEN yang disiarkan di History Channel sedikit sebanyak telah membongkar rahsia kemajuan ketamadunan manusia melalui peninggalan purba yang dijumpai ahli arkeologi walaupun mereka cuba menyembunyikan hakikat sebenarnya dengan menyalahkan ALIEN namun dengan izin Allah perbuatan mereka telah membongkar sendiri rahsia yang cuba mereka sembunyikan.




Hakikatnya Nabi Adam as turun ke dunia dengan membina kemajuan termaju di bumi. Kemuncak kemajuan ini berlaku ketika kekhalifahan Nabi Idris as namun sesudah itu manusia mula ingkar perintah Allah swt. Allah menghapuskan ketamadunan tercanggih dengan banjir besar yang berlaku pada zaman Nabi Nuh as.




Namun teknologi tercanggih itu diwarisi oleh para nabi dan para wali sesudah zaman itu. Namun Zulkarnain as dan Nabi Sulaiman as yang diberi keizinan Allah untuk memanipulasi ilmu yang diberikanNya kepada Nabi Adam as. Insyaallah ilmu ini akan digunakan semula semasa zaman kegemilangan Islam yang bakal berlaku tak lama lagi. Sekian

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.