AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT (ILMU KEBATINAN)

AKADEMI SILAT SENI GERAK MAKRIFAT


ILMU PERSILATAN DAN PERUBATAN (KEROHANIAN) WARISAN SYEIKH PENDITA MAHAGURU ADI PUTRA, SUNAN KALIJAGA DAN TOKKU PALOH

ILMU KEROHANIAN DALAM KATEGORI ILMU GHAIB ( SILAT BATIN SUNAN KALIJAGA@GERAK FAQIR) & ILMU SYAHADAH (SYAHADAT TOKKU PALOH@TITIK 9)

Thursday, June 27, 2019

15/04/2019 - TAMAN SERENDAH SEKEBUN BUNGA , KETEREH KELANTAN.


Team Akademi Perubatan Islam Nur Syifa ( Jemaah Gerak Faqir Sunan Kalijaga ) menziarahi Taman Serendah Sekebun Bunga, Taman Permainan Puteri Saadong sebelum bertolak pulang selepas menyelesaikan kes sihir dari bomoh siam yg akhirnya mati bergelimpangan di serang bebola api.
Sebelumnya menikmati sarapan di gerai berdekatan dan di maklumkan oleh makcik gerai, di situ ada buaya putih.
Sebaik sampai, menurut isteri saya dari keturunan Puteri Gunung Ledang, Sultan Demak Jawa Timur, tangannya di pegang oleh Sang Puteri.
Selepas meninjau dan mengambil gambar, saya mengadap tasik dan menyeru sang buaya putih agar muncul sekiranya benar ada.
SubhanaAllah...benar2 ada. Cucuku yg berumur 3 tahun nampak dgn jelas nyata. Murid ku yg seorang ni kasyaf mata, di datangi Sang Puteri membawa segulung warkah...tercatit...dan rangkap pantun yg menyebut namaku, Paduka Datok Adi.
Sang Puteri mengucapkan terimakasih atas kedatangan kami dan bersyukur atas ingatan kami kpd mereka.
Semasa pulang, tangan isteriku di genggam lagi seolah berat melepaskan. Cucuku menoleh dan melihat ramainya yg menghantar kami pulang.......
Sesungguhnya Datokku Sayyid Pendita Adi Putra adalah Penasihat Sultan Qunbul, Ali Nurul Alam yg istana nya tenggelam di Tasik Danau Tok Uban. Dan Paduka Che Siti dan Puteri Saadong, Tok Tuah bersaudara dan Wali2 Songo adalah murid Sang Pendita Adi Putra malah cucu saudaranya juga
































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.